Johannas vill ha i vår:

1. Högst upp på önskelistan har jag "mina" ÄLSKADE kilklackar från Scorett. Varje gång jag är i stan springer jag in på scorett bara för att få ha dom på mig lite. Jag är dökär. Synd bara att mamma inte vill köpa dom till mig :(



2. Vanliga vita converse, mina vita är i skinn, skulle vilja ha ett par i tyg!


3. Reebook easytone! Walkingskor som tränar rumpa och ben extraextra, perfekt nu till våren när man vill ta mysiga promenader! Dom ska självklart vara i blått! (eller rosa....)




4. Var inne en sväng på Topshop och hittade dessa finisar! Har länge letat efter ett par höga jeans med knappar hela vägen sådär, och att dom var shorts blir ju bara ännu bättre! Dom ska finnas i min garderobMOTO Navy Kristen High Waisted Denim Hot Pants



5. Söta ljusa blusar! Ekar ganska tomt efter såna i garderoben. Måste inte vara just dom här, men ni fattar grejjen :)



6. En brun lite mindre mockaväska med fransar!  Asfint till jeansjackan juu :)))





Kommentarer
Postat av: ida

hihi snygga skorisar, står högst upp på min önskelista också! hihihi

2011-03-31 @ 20:30:10
URL: http://charliezangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0