Hårigt

JUSTE! Mitt hår är tillbaka! Ja alltså, mitt fina gamla hår som jag saknade så mkt som jag trodde var torrt, slitet och förstört för alltid. (hoppas ni fattar att jag pratar om håret på huvudet och inget annat).

Vad har jag gjort?
1. Jag tvingade iväg pappa till affären för att handla nytt shampoo: SYOSS för torrt och skadat hår (den med orange text på).
2. Jag bombade hårinpackning minst tre ggr i veckan.
3. Jag lät bli ALLA typer av värmeverktyg (sov med bulle för att få lite volym, asbra!)
4. Shampoonering av håret MAX varannan dag (införskaffade mig torrshampoo för krisdagar)
5. Bombat med balsam varje gång jag duschar
6. Hade rapsolja i håret typ två ggr eller nått (vet inte om det hjälpte sådär JÄTTEmkt, men lite kanske)

+
Fick även tips av Jennp att ha sån där stor slapp toffs i håret när jag sover för att den sliter mindre, och att ha den på olika ställen typ varje natt så de inte slits typ asmkt på ett ställe, SMART!


En bild på mitt solblekta hår september10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0