Nivea clear-up strip

AAAAAAAAHHHH Har ni testat?!
Shit trodde inte de skulle funka så bra som det gjorde, blev chockad as hell!
Detta är då som "plåster" som man sätter på näsa, i pannan eller på hakan för att få bort porer.
Jag har inte haft så mkt porer, men stört mig på de iaf. Mina har varit pyttefjuttsmå så jag trodde liksom inte att de skulle funka egentligen, men de gjorde de!
Såhär gjorde jag:
1. Bastade ett tag för att öppna porerna och för att de e skönt :D (man kan ju bara köra ångbad för ansiktet för att öppna porerna)
2. Sköljde av ansiktet med varmt vatten.
3. Torkade INTE av ansiktet.
4. Satte på den dära plåstersaken över näsan (eftersom det var där jag ville få bort porer)
5. Duttade ansiktet torrt med en handduk (pallar ju inte gå och droppa)
6. Väntade cirkus 13 min.
7. Upptäckte att "plåstret" blivit helt hårt och stelt, drog bort det (aj)
8. Sköljde av klister som va kvar efter "plåstret" med ljummet vatten
9. Duttade ansiktet torrt med en handduk och smörjde in ansiktet!
KLAAAAART!


Köpte denna för 60:- på H&M, då får man med fyra för näsan och fyra för panna och haka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0