Kreativitet i Bild&Form Grundkurs

Shaaaaaa!
Nyduschad och fräsching efter att ha varit och tränat!
DUKTIG TJEJ, PLUS I KANTEN!
Fast jag är lite sjukis så det gick inte så bra, jag fick jätteont i huvudet.
Har de fortfarande.
Meeeeeen ska stoppa i mig några alvedon och lägga mig och kolla satc, låter superduper tycker jag :)))

Vaknade på heeeelt fel sida av livet idag!
Jag drömde en riktigt härlig dröm och jag var så jäkla lycklig!
Sen precis innan jag vaknade vände sig drömmen och blev helt motsatt, min värsta mardröm typ.
Så vaknade jag.
Då blir man lite suris ju.
Men så kom jag till skolan och mina fina! Då kunde jag inte hålla det glada humöret borta hur mkt jag än försökte!
Höhö.
Bild hade jag idag också, hahah, jag är ju världens sämsta, inte ett dugg konstnärlig.
Men jag och min lilla kompisgrupp kom överens om att dokumentera allt vi gör, så här kommer lite från i torsdags och idag!

min fyrkantiga mugg, hihi


Alex fina ljussak


Mathildas tjusiga typ kruka!


Sabines fina ljusgrejjer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0