Myshelg

Ehehej (A)
Jag har varit lite lost den här helgen, heh.
Så kan de gå.
Men igår va jag iaf iväg och tränade, känner att jag börjar komma igång nu igen!
Fyfan va bra :))))
Sen åkte jag och kolla när ellipelli hade match, gick inte så bra men hon va duktig iaf :)
Inte för att jag fattar så mkt av handboll men de va kul ändå, haha.
Sen ******************************
Ah för de jag gjorde sen e hemlis.
Hihiihhhhiihhihihi.
Natten va hemlis och den här morgonen är hemlis.
Sen har jag inte gjort så mkt mer :)
Skönt med en mysig helg innan skolan börjar igen!
Imorn 10:00 sitter jag i skolbänken igen.
Intekulintekulintekulintekul.
Fast har bara typ en och en halv lektion så de e luuuuuunch!
Nu ska jag köra ett till avsnitt av SATC sen går jag och lägger mig!
Fast måste välja kläder tills imorn också, panic.
Mamma och jag skickade efter massa kläder i onsdags så dom borde komma i början av den här veckan :))) WIEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0