Krims och krams

Asså DISS! på naglar egentligen!
Några ba går av så blire asfult.
Nu har jag tagit bort mitt (superfina) blåa nagellack, filat ner alla så dom e iaf nästan lika långa (=korta) och öst på stärkande och myrraolja och all skit jag ba kunde hitta.
Så nu jäklar ska dom bli långa och fina och starka och fina och fina och fina!
Ska till frissan på lördag också, känns ganska skönt.
Tjoffsa i lite ljusa slingor och ta bort dom slitna topparna.
Kanske färga fransar och bryn när jag ändå håller på!
Om jag vågar, eheheh.
Eller fransarna är väll bara skönt att färga, mina e ju så ljusa att dom inte syns, astråk!
Men brynen, tänk om dom blir typ svarta, hehehe.

Åhherregud va fjantigt inlägg.
Ni behöver inte läsa!
Tjena tja men jag är ändå väldigt tjejig av mig och har alltid varit så heh.
Tjaaaaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0