GE MIG VÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRR

"Åhh Johanna varför skriver du inte i din blogg, du måste skriva!"
Men ge mig nått att skriva om rååå.

Näe men ah tja, sitter...eller halvligger...eller okej ligger i soffan och försöker plugga.
Enda problemet är att jag tydligen tagit fel bok med mig hem så heh.
Det går ju inte sådär jättebra.
Solen steeeker ute, funtar på att sätta mig där ute och få lite färg i ansiktet kanske, hehe, det ska börjas tidigt.
Nu blir man ju bara ännu mer taggad på våren liksom!
Skinnjacka, converse, grus, asfalt, tussilagos, jeansjacka!
ÅÅHH!
Men snart e de ju iaf februari så vi är på rätt väg, WOHO!
Kanske slänger upp lite bilder på vårmåsten i garderoben sen.
taggataggataggatagga!!!!
Ska försöka plugga lite på det jag kan nu meraaaa.


Jag, Carro och Nattis "Vår i stockholm" 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0