Favoritirepris: Så blir du en slemmig pojkvän/flickvän

(kan man säga att man saknar sig själv? jag saknar iaf den jag var på den här tiden, kollar bak i arkivet ock dör lite åt mig själv, shit vilken rolig tjej! Vartfan tog hon vägen?)



1. Säg aldrig din partners namn, använd alltid smeknamn.

2. Smeknamn som är påhittade av dig själv är det enda acceptabla.

3. Ta varje chans du får att kalla honom/henne pluttis, snutte och liknande.

4. Skicka många hjärtan, helst för många.

5. Gulliga låttexter på hans/hennes facebooklogg är superslemmigt, gör det!

6. Gulliga texter du skriver själv är ännu slemmigare, kör hårt!

7. Skriv "Älskar dig<333" i slutet av varje sms.

8. Om du och han/hon ska vara med på bild, pussas!

9. Ni ska helst ha tagit pussbilderna själva.

10. Snåla inte mer att tala om för alla att du älskar honom/henne.

11. Snåla inte heller med att du tycker att han/hon är snyggast, roligast, snällast, gulligast osv.

12. Bebisröst är obligatoriskt.

13. Och det allra viktigaste; VAR SLEMMIG!

Detta är bara grunderna :) tror restan kan bli lite för avancerat så vi stannar där tror jag :D
LYCKA TILL!

Pussar och kramar Johanna
xoxoxoxoxoxoxo
<333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0