Duktig Tjej!

Shit pommes assåååååå!!!
Har rensat i typ hela rummet!
Eller iaf bland alla kläder, städat liksom.
För allting låg hullerombuller i lådorna.
Hittade massa plagg jag glömt bort.
Nu känns det som att det finns för några veckodagar för att jag ska kunna hinna använda allt.
Hittade också hur många tomma nässpraysflaskor som helst i mitt nattygsbord, hehe, inte bra.
Får sluta med det.
Nässpray alltså, det är intre bra.

Sitter och funtar lite på vad jag ska ha imorn, just nu känns det som att jag har för mkt att välja mellan.
Fast egentligen är jag inte sugen på någonting alls.
Hela helgens outfit har varit tjocka leggings, linne och munkis. Och sockor också.
Hihihihihi, så fjortis!
Men det är superskönt, jag har ju ba legat hemma och dåsat liksom.
Men nu har jag faktiskt tagit tag i mig själv och klätt på mig...min blåa mjukisdress..hihihihi.
Nej fan jag orkar inte kläder.
Har lust att stanna hemma och mysa i mjukis hela nästa vecka, om inte våren kommer iofs, då kan jag gå ut och va schnygg!
Nu vill jag bara vara ful.

Det sista stycket är ovärt att läsa eftersom det bara är babbel, jag hänvisar till första halvan av inlägget people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0