Dag 17 – Mitt favoritminne

Alltså jäklar!
Jag har så många favoritminnen, hihi.
Det är ju jättesvårt att liksom välja ut bara ett.

Ett är den dagen vi fick hem Leo, min katt.
Jag hade velat ha en katt så länge jag kunnat önska något, så sen att få sitta där på golvet bland massa små kattungar som hoppar runt överallt och veta att en av dom här kommer bli min.

Eller när jag och Carro varit ifrån varandra i typ en månad en sommar. När vi äntligen skulle ses och jag hoppade av min buss i centrum och såg henne. Hela jag fylldes av lycka och vi ba sprang fram till varandra och kramades i en evighet typ, hihi.

Eller t.ex. när mina föräldrar kramas och pussas. Dom strålar av lycka och då blir jag alldeles varm innuti. Jag är fast besluten om att jag ska hitta den kärleken någon gång.

Eller för lite mer än ett år sen när jag träffade en kille som jag gillade och han skulle skjutsa hem mig. Det var mörkt ute och snöade lite. Musiken dunkade ur högtalarna och bilen flög fram över vägen. Hans hand vilade på växelspaken och jag la mig hand ovanpå hans, och han höll om mina fingrar. Det var en speciell känsla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0