Dag 16 – Min första kyss.

HAHA lite kul för det är ett ganska hett ämne bland mina kompisar just nu, hehe "Johannas första kyss".
Allt pga att jag var en liten 14åring som gärna delade med mig av allt och lite till.
Jag känner inte att jag behöver ta upp det igen, kopierar bara från ett rågammalt inlägg, varsågoda och fnissa!

11 augusti 2008
"Idag har jag blivit kysst, för allraste förstaste gången :$
Ja, nu kanske ni tänker "har hon aldrig kysst nån innan?" och nej de har jag inte
Men nu har jag :D
Den lycklige heter Adrian 8D hahahahah :D
Men de va mys men jag va lite nervös och så att jag gjorde fel elr att jag va sämst elr så xD ni fattar xD
Ni får inte veta så mkt mera..Men Carro ska slagga här i natt så jag antar att hon kommer få veta de mesta xD hahahaha"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0