Dag 15 – Mina drömmar.

Jag drömmer hela tiden, om allt.
Det finns inget som jag INTE drömt känns det som.
På dagarna dagdrömmer jag, jag har alltid varit i min egna lilla värld, i mina egna tankar.
På nätterna drömmer man såntdär konstigt, eller något man verkligen önskar va sanning.

När jag var liten var min stora dröm att få bli "popstjärna" och mamma.
När folk frågade vad jag ville bli, då sa jag "popstjärna och mamma", ingen tvekan om saken.
Artistdrömmen har väll svalnat lite men jag tror att den ändå finns långt där inne någonstans, även fast jag vet att den inte är realistisk. Men drömmar ska ju inte vara realistiska, eller hur?

Idag när folk frågar vad jag vill bli så har jag inget svar. Jag tror jag har fastnat i det där att det måste vara realistiskt så jag håller mina drömmar gömda inom mig liksom.

Just nu är min dröm t.ex. att bli JÄTTErik, så jag kan shoppa massor! Men ändå ha flera miljarder kvar som jag kan skänka till de behövande, och typ forskning och grejjer. Jag är ju en sån givmild och omtänksam människa (A) hih. Nej men jag vill alltid hjälpa allt och alla. Det är sån jag är.

Fast min största dröm just nu är nog ändå att få vara lycklig.



superduperdålig kvalité, men här är jag iaf med mina fina rastaflätor, glittriga klänning, "cool" bandana och självklart den lilla myggan jag hoppade runt och sjöng i (såklart bara plast)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0