Dag 13 – Den här veckan.

HÄHÄHÄ fett skönt att veckan knappt ens börjat, då slipper jag skriva så mkt!!!!
Hihi nej men ah tja.
Idag ska ajg ju träffa Nattilattiiieee, gå lite promenad, vi tänkte försöka göra annat än att fika men tror att vi kommer dras in på nått café iaf till slut, hehehe.
Ska försöka komma iväg till frissan för att köra i lite ljusa slingor i håret. Liva upp lite.
Fiiiiiiiint :D
Sen har jag inget bestämt.
Eller jo typ på fredag ska jag och mamma och pappa till min fasters butik och glutta lite.
Leka med hunden :))) thi.
Annars ska jag ba njuta av sista lediga veckan och sova längeeee!
Sen är det ju allvar och slit som gäller!
Så ja, den här veckan får bli chill :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0