Uppiggande sms/mms uppskattas!!

Imorn är det torsdag.
En av veckans värsta dagar.
Lång, tråkig och riktigtriktigtriktigt seg. Eftersom man går och längtar efter fredag hela dagen.
Så fina sms uppskattas!
Dom flesta av er har nog mitt nr, eftersom dom flesta som läser är mina vänner, hihi (fick reda på att mammsen och pappsen kikar in ibland också, hejhej!)
Mms är inte heller fel, nått random på kanske dagens lunch, eller dagens tråkigaste ämne (boken då alltså), eller varför inte en "tjenatjena såhär ser jag ut idag"- bild!
Skönt att veta att någon tänker på en sådär en trist dag när allt är grått liksom (A)
Ska försöka skicka iväg några uppiggande sms och mms jag med!
Vi hörs imorn då! ;) för nu ska jag hoppa i säng och mysa ner i kudden under täcket och ba: MMMMMMMMHHHHH!
Med kissen tror jag, han har inget val, jag är kramsugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0