Sex and the city<3

Ikväll ska lilla jag iväg och kolla hockeymatch!
Som ni vet är jag ett stort fan av ishockey.....eller??????
Nja, men spännande är det :) även fast jag inte fattar sådär jättemycket.
Men när en söt grabb ska spela måste man ju åka och titta liksom!
Mickis hänkar :)) fett mys :)))

Imorn ska vi simma med klassen, jag som e sjuk (blivit sjukare IGEN!!!) vill helst inte vara med, men känner att jag måste så jag slipper göra de en annan dag.
Kul att man får typ en halvtimme på sig att duscha och fixa sig, good luck chuck säger jag bara!
Får väll se hur de blir.
Blir stan med Nattis efter skolan också, inte helt fel :)))

Men nu: SATC (A)



Skulle inte tacka nej till den garderoben! (fast gärna lite andra kläder, heheheheh)

Kommentarer
Postat av: Ragnar

Jag älskar SATC, mitt favvoprogram! Garderoben var inte heller helt fel. Stor och rymlig, både min och frugans rullator får plats, perfekt! // Ragnar Larsson

2011-02-14 @ 12:57:35
URL: http://blogg har jag inte tyvär.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0