Mysig lördag

SHUUUU!!!!
Igår blev en lugn kväll.....ellerrrrrr????
Hihi, näe men jag köpte hem lite sushi med mammsen och lekte lite frisör på henne ett tag.
Sen drooog jag! :PpPPpppp:pPp
Hej till Mr. Rasmus och partajade lite granna sådär, hih :)))
Skoj vare!
Drog hem ganska tidigt, aptrött. Hah.
Plus så e jag ju fortfarande lite sjukis så måste ta de lite lungan.
Kul att träffa alla gamla vänner som va där iaf!

Idag nu ska jag snart in till stan och möta upp mamma för att shoppa och sådär, hihi, MYS!
Ikväll ere melodifestivalen mina kära läsare!
Som den nörd jag är kommer jag såklart sitta klistrad framför tvn :)))
Vet bara inte vart än, haha.
Hemma, hos en kompis eller hos en annan kompis.
De får vi see!
Nu ska jag platta håret lite sen måste jag åka!
vi hörs kanske lateroo people!

byebye blåbärspaj!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0