jorden anroparrr

Fullspäckat schema hela helgen!
Hade det jättemysigt med Mickis i fredags, vi kollade på "Irymden finns inga känslor" och "Dear John", hih.
Försov oss lite på igår, heh.
Flög upp ur sängen.
Bokade äntligen resa med Emelie!
Grekland here we come!
Chillerillade lite och sen på kvällen åkte jag iväg med några tjejkompisar och käkade middag.
MYYYYSSSSS! De va asnajs.
Efter de åkte jag iväg på en liten sleepover, höhö, men de va mysipysi!
Låg i sängen länge idag och drog oss sen upp och keka litegranna.

Ligger och kollar Sex and the city och dricker te, myser lite för mig själv.
Ganska skönt det med.
Men tomt.
Tur jag har en mysig tröja på mig som luktar gott, hih.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

veem hade du en sleep over hos dåe? ;) truur jag vet <3

2011-02-13 @ 21:09:42
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/
Postat av: Ragnar

Mysipysi låter myspys, det var länge sen jag upplevde något sådant härligt.

2011-02-14 @ 12:55:18
URL: http://blogg har jag inte tyvär.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0