Johanna undersöker!:

Jag har hört att man kan ha olivolja i i topparna på håret på natten när man sover för att dom ska bli mindre torra.
Fattar bara inte om det är meningen att man ska duscha ut det sen på morgonen, eller om man ska låta de va liksom.
Känns som att de borde bli typ kladdigt.
Jag och Jempa satt och disskuterade detta och kom fram till följande:
1. Jag smetar in olivolja i topparna ikväll
2. Jag sover med det
3. Vi kan ju hoppas att jag drömmer nått fint också
4. Jag vaknar med det
5. Jag spanar in mina toppar och ser om de e kladdikladd eller om de lungan liksom.
6. Kladdigt resultat: Jag duschar
   Normaltfastutantorratoppar resultat: Man ska alltså inte behöva duscha efter (fast jag kommer göra de ändå för just nu ser de ut som att jag har haft olivolja i hårbotten istället och de e ju INTE najs.)
7. Jag meddelar er imorn om hure gick :D

VIKTIGT! Ha det bara i topparna annar ser de ut sm att ni inte duschat på en månad.
Men det fattar ni nog själva :)))

ÄNNU VIKTIGARE!
Är du blond så kan olivoljan tydligen missfärga ditt hår, ta då istället rapsolja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0