Johanna [heart] Jeans

Äntligen hemma!
Jäklar känner mig helt slut! Så som man känner sig när man gått flera timmar på stan.
Haha, men mysigt var det!
Fick med mig lite grejjer hem (A) hihihi
*En tröja
*Två jeans
*Ett nagellack
*En vaniljlotion

Bilder kommer imorn :)))
Och ja, jag hör Nattis röst i huvudet "Du vill alltid ha nya jeans, du behöver inga fler!".
Japp, jag är en jeansbög.
Jag älskar jeans, jag får aldrig nog.
Just nu vill jag ha ett par Diesel, men mamma säger att det får vänta (jag fick ju två jeans idag).
Men jag har inte så många faktiskt.
*Ett par svarta jeansleggings
*Ett par svarta
*Två par ljusblå
*Tre par blåa
*Ett par ljusa jeansleggings
*Ett par beiga (NYA)
*Ett par ljusa (NYA)

Eheh...kan iaf försvara mig med att jag inte använder alla...samtidigt...haha nej men oj.
Men de e najs :D
Fast de e ganska trångt i lådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0