Jempaaaa

Shaaaaaaaaaa..aaa..a
Har precis tryckt i mig massa pannkaka, smarr x1000 och lite till!
Sitter och drar mig i läppen och funtar på vad jag sa skriva för skoj idag.
Typ att jag åldrats i förtid och min nya hobby numera är att sticka.
Eller att jag älskar Jenny när hon pratar turksvenska, och annars också oftast.
Men just då är hon extra kul, vill att hon ska prata så föralltid för de e skojj (A) hihhi
Kanske också för att när jag själv försöker leka lite turk så gåre sjukt dåligt, hahaha. Får öva lite på dedär!
Ska försöka filma henne nästa gång ;)))

NU måste jag fortsätta sticka! Hihiihi.
Imorn ska jag in till staden och shoppa underkläder och lite så, för jag är leedig!
Hur najs som helst.



glada cheyyer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snel venn oooså de ärr snel ooså man e med snela venn!

2011-02-02 @ 08:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0