Ensam tjejkväll

Tjenatjenatja!
Ligger hemma och brer ut mig i heela sängen!
Kollar runt lite på bloggar och lyssnar på MIN musik!
Hihihi, lite skönt är det att vara ensam och slippa trängas och lyssna på konstig musik och tvingas kolla sporten på aftonbladet typ hela tiden.....
Hehe nejråå, de e tomt när min lilla plutti inte är här!

Ikväll ska jag ändå passa på att kolla satc eftersom Puttrik vägrar kolla med mig, abstinens!
Hårinpackning och te är obligatosiskt.
Fattar inte vad som hänt med mitt hår, det känns jättetorrt och sjukt! (alltså inte friskt)
Det har alltid varit superlent och mjukt men nu strejkar det eller nått, blir ledsen.
Ska sova tidigt också, har varit jättetrött hela dagen och imorn ska man upp tidigt igen.
KUL LIV!
Nja.
Vi hörs tötisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0