Dag 22 – Det här upprör mig.

*När brorsan säger att det är min tur att plocka ur diskmaskinen fast det inte är det.
*När alla goda mackor är slut och det bara finns såna som är sprängfyllda med frön kvar.
*När min nagel går av.
*När internet inte funkar så jag inte kan kolla facebook.
*När jag inte har några kläder att ha på mig.
*När jag råkar trampa på en främlings fot och säger förlåt med ett litet leende och bara får en jättesur blick tillbaka, då vill man ju bara slå till den. Otacksamma människor.
*När ingen sandat eller saltat så man halkar hela vägen till skolan.
*När det inte finns någon god mat hemma.
*När man ska klicka på en låt på spotify så ba poppar reklam upp så man råkar trycka på den istället.

Och sen dedär vanliga ni vet; djurplågeri, barnmisshandel och när någon är elak mot mina vänner och familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0