Äta päron i väntan på päronen

Tjeniii!
Sitter och smaskar lite päron, sjukt gott!
Nyttig månad nu ju, så glassen och chokladen fick tyvärr gå bort.
Jag och Barrobus och Nattalatta var i stan för jag skulle handla lite nödvändiga grejjer.
Ärlikamed:
*En svart bh
*Vanliga sköna trosor (asså hipsters)
*Vitt baslinne
*Svart baslinne

Så kom jag hem och tänkte, gud va bra nu kan jag liksom rensa ut dom där gamla trosorna jag haft sen jag gick i 8an typ.
Men så kollar jag ner i troslådan och ser mina fina trosor med smurfar på, dom kan jag ju inte slänga!
Så de blev inte så mkt av med det, hhehe.
Bara några som blivit urtvättade och fula.
Tjaaa separationsångest!

Väntar på att mamma ska komma hem, och pappa, men mest mamma.
Ska fortsätta äta mitt päron också!
erråerråerråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0