We had what everyone was looking for

Home from school!
Ska jag vara tönt och skriva på english eller?
Neeeeej!
Okejråå jag pratar in swedish!
Halvt.
Kanske.
Men aha. Ah. Aha. Ahaaaaa.
Eller så säger jag bara att jag va i skolan till lurren idag och sen fick jag gå heem! För vet ni varför?! För jag slutade då :)))
Och då åkte jag och klippte mig, tjusig cheyy!
Sen gick jag och provade lite kläder på H&M för de va lite långt till bussen men jag köpte bara en mascara.
Köpte ju en förut, men de va inte sån som jag brukar ha för den fanns inte så jag fick köpa en annan, och den va inte alls lika bra :( Så nu fick jag köpa min som jag ska ha :) L'oreal Telescopic för den e kärlek!
Nu ska jag äta kanelbulle för ni har väll inte missat att de e kanelbullens dag idag?!?!?! Hoppas jag inte iaf.
senare ska jag iväg coh sjunga som alla måndagar, mums!

 
Nyklippt brutta!
 
Idag blidde de ljusa jeans, rödrutig skjorta och skinnjackan!
 
Och min älskade väska!
(köpt i kroatien för er som drunknar i dräggel, hähähäh, sug på den ni!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0