Vuxenpoäng!

hejhejhallå i lådan!
Mätt och belåten b-rud som sitter här och schteker med korv och potatisgratäng i magen!
Jag var iväg och sjäng en liten truddilutt, sen skulle jag handla mat.
BOOooOAOAOAOAAAAoooOOO
Ah men asså jag som e så bäst lyckades galant. Tog en liten korg som går att rulla och rullade runt där lite med pensionärerna! Hur trevligt som helst!
Problemet kom när jag skulle välja tvättmedel, hur många olika kan de finnas på en ICA asså?!?!
Böt också ut sparrissoppan mot tomatsoppa (A) hihihi busigt! Slängde me lite Oboy också :)))
Måste ju ladda upp lite tills Wille kommer :D hahahah! Varsågod lilla gubbilubben! Du får dricka hur många glas du vill!
Köpte också ägg, hähähä, spännande att se vad Johanna kommer hitta på ;)

Men nu ska jag måla naglarna lite och kaaaanske börja kolla lite på rättskunskapen, prov på fredag! woaaaoaoao
Hade sjukaste svenskaprovet i världshistorien idag också, hahaha så skumt! Går inte ens att förklara.


Där va jag idag på ICA, fast jag drog min korg på golvet. Fast jag har lite längre hår än de ser ut på bilden men jag handlade faktiskt ekologiska bananer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0