Uppochner

Om man är lika cool som bara jag kan vara så står man på händer när man ska visa outfiten i bloggen. Hur ska man annars göra?

 
och för er som tänker "Hmm...Vad ÄR det hon har på sig egentligen?", varsågoda:

Ser ni va lång jag va idag? Jag ville vara lite lång till skolfotot så jag bestämde mig för att öka på benen några meter...eller????? kan de va så att jag står på en stol och tar kortet??? varför de undrar ni. Jo men, varför inte :)

Och för er som fortfarande inte riktigt förstår vad det ÄR jag har på mig:
Svarta Jeans - Crooker
Vitt linne - Gina tricot
Svart spetstopp - Bik Bok

Såhär såg jag alltså ut idag på skolfotot


på ett ungefär, man kan ju inte vara jätteexakt heela tiden.

Kommentarer
Postat av: Micke

Snyggt snyggt! :)

2010-10-06 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0