torsdag irl, fredag imh (in my head)

shoobaabree
om 40 ska jag traska iväg till skolan. Fast med sl. Inte gå..eller..ah. Mmm.
Nej men blä ah eh jag tänkte inte säga nått speciellt.
Det kanske ni märker.
Imorn är det halloween i skolan och sen på kvällen blire partaj.
I skolan ska jag såklart vara tönt, vad annars? Jag behöver ju knappt klä ut mig då! Asskönt!
Sen på kvällen ska jag vara en fe (A) hihihi typ tingeling fast svartklädd och sådär, lite tuff. De är ju ändå halloween.
Så ikväll ska jag möta en vännnn och låna hennes hängslen till när jag ska vara tönt och sen ska jag ba myysa hela natten med min lilla pojke.
Ohjuste! Imorn ska jag och några till hålla idrottslektion, då ska vi inte heller ha våra vanliga kläder på oss. Haha. Hela dagen kommer bli helt flum men de e najs :D

idag skuttar jag fram såhär:



ljusa jeans - crooker
brun/beige tröja med fickor - BikBok
Svarta stövlar - Vagabond
+ svart skinnjacka och typ....grå halsduk.

btw. mamma håller på att sticka mig en röd halsduk nu :D YEEEESSSSSSSSS
Den e nog klar efter helgen :D:D:D:D YEEEESSSSSEEEEEE!
perfekt.

Kommentarer
Postat av: De du!

Nice booty ;)

2010-11-04 @ 17:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0