tjock cheyyyy

Tjaaaaaaaaaaaa.
Igår och inatt va aaasmys.
Vi åt godis och glass och kolla filmer och garvade och pratade pojkar och pratade med varandra i sömnen (Y)
Och lite till.
Idag åkte vi in till stan och träffade Nattis och pratade ännu mer pojkar. Och kollade lite och sådäär.
Nu e jag ensam igen men Wille kommer nog snart hoppas jag (:
Får se va som händer dååråå, blir nog ba mys ikväll :) han har lovat att killa mig på ryggen, massor :))))) jag längtar!
Sitter och tjockar lite godis nu framför en knasig film, alla säger PRECIS vad dom tänker. Typ: hej jag onanerade precis..
eh...hahahahah. Den heter "The Invention Of Lying" om någon undrade ;)
jag är fett sugen på att se en skräckfilm, men eftersom jag e för feg för att se en själv får de nog bli sen ikväll med Will.I.Am.
Ajaaaaaaa.........känner mig ganska omotiverad på att blogga just nu.
Såååå herrå!
 
jag just nu

Ps. jag vill ha en röd stor stickad halsduk, om någon vet var jag kan hitta en, HOJTA TILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0