söndag ellerrrrrr

Godmorgon världen!
Vaknade typ nyss, hihi sköönt!
I fredags blev det till att spela lite tv-spel och kolla filmmmm! Kalasmys.
Fast jag och Carro förlorade hela tiden..........inte lika kul....
Kom hem vid 2 så gick och la mig på en gång.
Igår sov jag ganska länge, sen gick jag upp och städade! Så jäkla duktig!
Sen åkte jag hem till V' och vann galet på kortspel! yeeees!
Kom hem, käkade middag och sen åkte jag och Emelie in och fikade på Café60, kalasmys.
Tjejsnack x100

Nu borde jag egentligen plugga matte, vi har prov imorn. Men de e så tråkigt. Och svårt...
Skulle pluggat med Jennp egentligen så ba kommer mamma och säger att vi ska till farmor och farfar, happppppp. Kommer inte orka va där hela kvällen tror jag.
Jag vill se den här "Dumma mej" på bio, hihihi, verkar ju askul (a)

herråerråerreåeåeårereårpår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0