Slappsepesämstsöndag

tjabatjabatja
seg tjej framför burken. eller ah asså. man kan väll nästan inte säga burk till datorn längre :O speciellt inte om man har en laptop som jag, hahah. Får fundera ut nånting annat.
Bion vi såg igår va fett bra! (Tusen gånger starkare) Fast man blev lite irriterad och ville typ hoppa in i bioduken in i filmen och typ skrika lite men iaf. Inte sådär asbra slut iofs.
Boken var klart bättre men så är det väll alltid...
Min telefon fucka upp igår också...min NYA fina älskade telefon. shit va sur jag blev, ville ba slänga den i marken, var tvungen att gömma den längst ner i väskan för att jag inte skulle ta ut min ilska på den asså. Åt lite godis istället.
Men ah så nu har jag min gamla mobil, känns jättekonstigt. Men pappa ska försöka fixa min mobil sen. Man blir ju ledsen liksom, lägger inte flera tusen på en mobil som ska dampa sönder efter typ två veckor :( kunde ju isf shoppat en massa kläder istället.
Meeeeeeeeeeeen har inte tid att sitta här egentligen faktiskt.
Måste plugga svenska. Har prov imorn. Kul!
Upplysningstiden, känner hur glädjegubbarna hoppar i kroppen.
Om någon vet vad jag ska ha det till så får den gärna berätta för jag fattar faktiskt inte varför t.ex. Gullivers resor är såååå viktigt. Tack på förhand råå!
herrpppp


Inte helt fel, skulle hellre mysa lite med den här grabben nu än att plugga. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0