Nyttiga veckan

Ahtjaaaaaaaaaa
Idag har jag bara haft två lektioner!
Matteprov (gick som väntat, hade lika gärna kunnat sova lite längre och skitit i provet)
Sen svenska. Också helt sjukt onödigt. Alla våra svenskalektioner är det, hah.
Men jaja, jag fick god mat iaf :D wiihuuu
Förresten har jag och Vickan "Nyttiga Veckan" den här veckan. Det betyder som det låter - nyttigt.
Inte äta onyttigt och inga hissar eller rulltrappor tillåtna.
Kanske utvecklas och blir nyttiga månaden ;)
Fast vet inte om jag skulle klara så länge, hehe.

Senare ska jag iväg och sjunga och sen åker jag till Filippa och myser hela natten!
Vi är lediga imorn så då blir det kanske lite shopping i Skärholmen, cooooolt!
Sen måste jag till Buttericks också, möter nog Jenny då däär.
Hihi snart Halloween! Tagga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1




Myspysmåndag!
Svarta jeans - Crocker
Vitt linne - Gina Tricot
Rosa tröja - Gina Tricot
Svart skinnjacka - Lindex
Svart halsduk - Made by mamiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0