Mammsen och reflexer...

PAUS I PLUGGET!
Nu går jag och bastar lite, skööönt!
Jag fick en fin reflex av mamma, de e en rosa barbapappa :)))))
Har också en rosa Fem myror är fler än fyra elefanter- Elefant :D
Yeeeessseeee!
Mamma säger att jag måste ha reflex nu när det är så mörkt ute, hihi, söt :)))
Ja, hon är väldigt överbeskyddande och orolig och såå.
Jag tycker oftast det är jobbigt, såklart liksom. En 17åring vill ju inte komma hem med sista tåget för att mamma inte vill att man tar nattbussen liksom.
Men de e ju lite gulligt ändå. Inte alla som har päson som bryr sig! Och jag skulle nog ändå inte våga ta nattbussen själv, den går ändå inte ända förbi mig så skulle få gå aslångt..själv..i mörkret...uscha.
Då e de bra me reflex juu :D
hihi aja :)
puss på mamma, nu går jag och bastar!


Jag och mamma i London hösten09

Kommentarer
Postat av: Jenpppp

haha sööööt mammi :d

2010-10-03 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0