Läckerlustiglarvlördag

MUU!
Idag har jag städat heeeeeeeeeela rummet!
Så himla duktig! Har rensat och slängt grejjer! Jag har SLÄNGT grejjer!
Bäst ni antecknar alltså.
Ska snart iväg och mysa i biomörkret med min hemliga beundrare! (a.k.a Carro)
Tänkte bara berätta att jag (läs pappa) har satt upp spegeln ovanfr mitt skrivbord nu äntligen :D yesssssssee!

Fjärten och jag kommer hit hem till mig sen och sussar sött.
tihihi.





Mysipys tröja från H&M och tjocka leggings med sinn på, även dom från H&M!
Och min ääääälskade ring från JC som jag älskar mer än allt annat på denna planeT! ungefär
Bootsen från Din Sko på och så skinnjackan såklart!
Måste nog ta på halsduken me för de e kalllllllllt här i stockholm, sverige, europa, jorden, universum.
herråerråerråerrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0