Johanna vill ha

hej jag vill ha nya jeans...igen.
ja vill ha sånadär levis-jeans, men dom finns ingenstans i min storlek.
Då blir man typ deprimerad ju!
Seeeeen vill jag ha en rd halsduk också, som jag sagt (A) hihi
Inatt satt jag och letade runt lite på internet, men hitta ingen nånstans.
Sadface

Jaja, helgen har bestått av 0 nyttigheter och resten onyttigheter.
Så nu har jag käkat för resten av året typ.
I veckan blir det rejält med träning!
Ikväll blir det tydligen hämtmat också (A) hähähä

Skulle vilja åka till ett stort köpcentrum med helt sjukt mkt pengar och ba komma hem med masssssssor med nya fina kläder!
Skulle va asnajs.
Skulle också vilja ha en ny "den lilla röda" klänning eftersom jag under min lilla fjortistid sydde upp min rda lilla klänning så den nu e alldeles för kort. plus så e den gammal.

En hund skulle jag inte heller tacka nej till, en söt liten lurvig sak.

Sen en sista önskan är kärlek.

TACKÅHEJ

den här bilden har nog ingen sett innan
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0