Johanna funderar

Idag när jag satt på tåget och läste metro så såg jag en artikel om en gubbe som hade samlat på sitt navelludd i typ 26 år. Han hade sparat allt i burkar, hur fräsch som helst!
Jag bara undrar liksom, hur får man navelludd? För alltså, jag har aldrig haft sådära, visst kan de vara lite skit i naveln ibland, men de e ju inget ludd, som bomull!
Är det bara män och gubbar som kan få det eller? Måste man vara typ jätteäcklig och inte duscha på länge eller måste man ha typ hår i vägen på magen så allt dammet inte åker ut. Eller damm förresten, asså om de e damm då måste man ju vara typ gammal och inte ren.
Asså jag fattar inte.





Sen en annan sak, kan man få träningsvärk i tungan?
Jag känner att jag vill ha träningsvärk någonstans för de va så länge sen och då vet jag att jag är duktig!
Alltså jag vill inte ha träningsvärk i tungan, men jag bara kom på att tungan är ju en helt stor enda muskel, borde man inte kunna få väärldens träningsvärk där då!
Låter inte det ganska logiskt?
Inte för att jag vet vad man ska göra för att få de, äta glass kanske.


där är iaf min tunga


Kommentarer
Postat av: Jennppp

Klart man kan få träningsverk i tungan babe, you just got to do the right moves ;))

2010-10-25 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0