Häxan surtant

Det jobbiga med att vara tjej är att vi gör ALLTING till en stor sak.
Vi tolkar varje liten rörelse och varje litet ord.
Även fast vi inte vill.
Det är jobbigt.
Jag ska nog förska sluta med det.
Gå och träna eller nått istället.
Ja.
Låter bra.
Ska bara skriva lite mer på min psykologigejj.
Fan jag är inte på bra humör idag asså, när man varit super glad i typ två hela veckor tar de slut lite.
Måste ladda upp för imorn tror jag, därför jag känner mig irriterad kanske.
Vaknade av att jag drömde en jätteläskig mardröm också, fick för mig att jag hade försovit mig och somnade om lite, vaknade igen och tänkte att nu har jag sovit bort hela dagen, men de hade jag inte. Dålig start på dagen.
HERÅÅÅÅÅÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0