här uppe står det något kul och fyndigt

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Jag har oroat mig i onödan!
Har kännt mig lite uppsvullen (typ tjock) och finnig nu dom senaste dagarna (mest igår).
jag va jätteledsen för jag var helt säker på att de va för jag har ätit som en häst och tränat som en...ah ingenting helt enkelt :O
Trodde att jag skulle leva fet och finnig tills jag dör, typ.
MEN SÅ ÄR DET INTE!
Kollade kalendern och märkte att jag ska få mens snart, de hade jag helt glömt bort!
Så jag kommer inte vara fet och finnig föralltid :)
Ville bara att ni skulle få veta de...eheh.
Idag blir den pannkaka i skolan så jag ska dit och ba käka tills jag spricker!
Sen ska jag skriva prov..............................................................................
historia...............................................................
tror det säger allt..........................................

herrååååå!!!!!!!!

ps. imorn blir det tacos :D LYCKAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0