för mkt fritid

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? han snackar ganska mkt, inte jag
2. Har du sett din bästa vän gråta? ah, hemskt
4. Vad åt du senast? en klubba (A)
5. Har du fått någon komplimang idag? får de hela tiden så tänker inte så mkt påree längre ;)
6. Har du varit med i en rättegång? nej men på (:
7. Är du polare med grannarna? neiijj, jag är eremit och sitter inne hela dagarna
8. Vilka språk pratar din mamma? hon pratar sverige
9. Vilka länder har du bott i? eftersom jag e kines så föddes jag ju där. sen flyttade vi till sverige...ellerrr???
10. Senaste piercingen? ett och ett halvt år sen, i min lilla navel
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? typ...förra helgen
12. Gay? ...ellerrrr????
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? hhähähähähä
14. Har du äggat någon? nej jag e nog för snäll :))) fast fett kul med äggkrig
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? nej jag är fortfarande för snäll (A) 
16. Suger det här? ah litegrann
17. Har du varit på stranden? jaaa! fast inte idag
18. Har du haft en stalker? ahh har några stycken...ellerrr???
19. Minns du dina/din musiklärares namn? ah, fett bra minne
20. Hur bra är din syn? bättre än nååågon annans
21. Har du varit på ett party? ah och några kalas med
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? hajar som hajar
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? ..........
24. Har du varit utomlands? jag föddes ju i Kina såå....elllerrrrr???
25. Har du sett din bästa vän naken? ja, hihi, vet att du också vill
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? mitt egna....i framtiden...?
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? jag e ju för snäll :(
28. Var är dina syskon just nu? MITT (singular) syskon sitter nere på sitt rum och ugglar
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? kommer inte riktigt ihåg
32. Vad ska du göra i helgen? näästa helg (de e ju söndag nu) ska jag kasta lite ägg på william
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "dog du i bastun eller? ;)<3"
34. När var du riktigt sjuk senast? jag e alltid ganska så riktigt sjuk
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? E-type. Jag va typ 10 år och fett cooooool
36. Vad finns i din bakficka? jag har inga byxor på mig (A) hihi
37. Har du färglinser? neeejjjppp för mina ögon är så fina ändå!
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? hörde att Carro hade somnat så jag stängde av tvn och somnade jag meed :D
39. Vad är det första du gör på morgonen? får frukost på sängen av min betjänt innan jag gosar lite med min elefant (han bor under min säng asså), sen går jag ut och möts av alla paparazzis utranför mitt slott
40. Vad ska du göra efter det här? soovaaaa, fast nu ser jag att det ligger massa skit (plugg) i min säng, så måste nog städa bort lite, buuuhh!

Kommentarer
Postat av: I S S A

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? hajar som hajar



ehehe, vi tänker samma likadant. tänkte också skriva så :)) <3

2010-10-03 @ 22:15:39
URL: http://jagheterisabel.blogg.se/
Postat av: Jenpppp

29. Vad var den senaste drömmen som du minns? kommer inte riktigt ihåg



haha (y)

2010-10-04 @ 00:06:59
Postat av: Micke

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? hörde att Carro hade somnat så jag stängde av tvn och somnade jag meed :D

Hahahaha lät så kul, "hörde att carro sov" haha (a) <3

2010-10-04 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0