filmfredag

Jag har kommit på en sak.
När jag är glad blir jag typ trevlig mot ALLA, asså ALLA!
Idag, när jag var på väg hem från bussen mötte jag ett sött gammalt par som va ute och gick med sin hund och jag kunde inte låta bli att hälsa :D ville nästan stanna och snacka tillome.
Men jag bar på tunga grejjer.

Jag måste snart studsa iväg till filmkedjan och handla godis, b&j glass och hyra film, hähähä!
Carro kommer hit ikväll och ådå ska vi ha en riktig MYSkväll! Superduper ju!
Och jag ska bjuda på god mat :) så snäll :D plus i kanten!
jag e riktigt sugen på morot, måste kolla om vi har nån hemma!
Jag har bäddat rent i min säng också, jag tog mammas och pappas lakan (A) för dom e skönast (A) heheh, man får vara lite busig när dom är borta tycker jag :D

En annan sak jag har tänkt på förresten, de finns ju både bra och dåliga busschauffrer.
Dom bra, dom är jättesnälla och glada och kör lungt och fint. Men dom dåliga, dom är sura och bittra och kör som racerförare så man flyger runt överallt i bussen! Dom verkar tycka det är extra roligt när bussen är ganska full så man får stå. Då kan man hamna varsomhelst. Tillome i taket. De hände mig en gång, helt plötsligt satt jag uppe på en stång i taket och kom inte ner....ellerrr???
Hihi nej nu skojar jag med er mina små vänner!

morotsdagsssss! hejråå me er


dedär e carro just nu, hon är och dansar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0