Dittan och dattan

MIN NÄSA KITTLAS SÖNDER!
Jag lovar att det sitter en liten gubbe där inne och ba: killikillikillililiiii!!
De va så i en bok jag hade när jag va liten om kroppen, då bodde de gubbar i kroppen, tror de e så på mig med asså, små gubbar som gör att allting fungerar och sådär. Och ibland blir näsgubben lite busig och kittlas, för de kan ju inte va så kul att sitta där inne hela tiden.

Jag har precis målat naglarna, röööda. Fett hett är det.
Så ba ser jag hur ett katthår håller på att fastna på ena pekfingernageln och jag ba: NOOOOOOO!!!!!!!!! *springa supersnabbt till badrummet och ta bort det med en pincett. Det blev bara ett litet märke.

Just nu i mitt liv händer det väldans mkt men ändå ingenting.
Fast mest väldigt mkt. Men de får ni inte veta va de e. För de e lite hemligt, ihihihi.
Ni kanske får veta en annan dag :)

Måste fundera klart på om jag vill ha jeans eller leggings imorn!
(kan ju kanske meddela sen om hur de går..om någon undrar.)
Kan ju slänga in en liten fråga också:
Är det okej att gå mer tjocka leggings till kortare tröja som INTE täcker rumpan?
Ingenting ni behöver koppla till mig för jag gör vad jag vill utan att behöva fråga er! hähähähä

bye bye blåbärspaj!
 
Gammal sak som bäst före-datumet gått ut på för länge sen! Tycker ni ine det luktar lite surt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0