Angel

Om man inte har nått att berätta så e de inte kul att blogga...elllerr......???????
Jag brukar ju snacka om asviktiga grejjer. Typ att vara fet så man slipper frysa.
Eller att jag är apsugen på typ...champinjoner.
Eller att jag kommer faila så hårt på historiaprovet imorn men de gör inget.
Eller att jag ba älskar livet just nu och Filippa är sötnos!
Eller att jag dricker för mkt oboy så jag får finnar.
Eller att jag inte tränat på aslänge och får ångest.
Eller att jag längtar till helgen asmkt för då ska jag träffa MASSOR med mysiga människor jag inte träffat på för länge!
Eller att jag  ledig på tisdag och de e så jäkla SOFT (mjukt alltså)!
Eller att bree betyder Johanna är bäst.
Eller att jag e hungrig fast jag precis åt middag, hej häst.
ah men tack och hej leverpastej!
har ingen bra anledning till att gå så jag ba glider ut lite ljudlöst då......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0