Snöbollskriiiiig

Tjabatjenatja
Idag sov jag länge, hur skönt som helst!
Kom hem vid halv tre igår så jag va lite trött, hihi.
Vi spelade poker (de gick ju bra...ellerrrrrr????)
Sen började det snöa så alla kasta sig ut och det blev snöbollskrig för fulla muggar.
Kan inte säga att det gick sådär jättebra eftersom jag fick typ alla headshots och mulningar...men...ah...de va ju...kul. Ehehe.
Jag e så dålig på att kasta så antingen kom snöbollarna inte ens fram så långt eller så missade jag med några meter. Hahah.
Men nej det var kul :)

Nu idag måste jag städa, vi får gäster ikväll.
Men iiinnan dom kommer ska jag kanske in till stan med några av grabbsen och kolla nånsnowboard/skidtävling i staden :)))) mys ju!
Så ah men nu blir det städning!


Jag igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0