PARTAAAAJJJJ?!?!?!?!?!?

Den coola underbara tuffa älskade Johanna är äntligen hemma :)
Jag råkade handla ett linne, en tshirt och en munkis, heh.
Så kan det gåå!
Man borde nästan lämna plånboken hemma, då skulle de ju va asenkelt.
Fast nu ska jag kolla film faktiskt.
Och försöka få mina fina vänner att bli festsugna med mig.
Bjöd in Jenny på partajjj i mina rosa fiiina mjukisbyxor...hon svarar inte....hur kan man typ neka det?!?!?!?
ingen aning.
Jag skulle inte gjort de iaf.
Dom e asfina.
HERRPPPP!


Idag är en fuldag så ni får en såndär cooooool effekt bild på en råååcooool brutta! (mig asså)

Kommentarer
Postat av: Jennppp

Du sa inte att det var i dina rosa!! :O (+ att jag svarade thii)

2010-11-06 @ 01:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0