oohhhhhnsdag

SHOOOO BREEEE!
Nyduschad och fräshing efter att ha gymmat!
Fan va jag är bra! Jag blir så stolt över mig själv! Nån måste ju bli de....heh.
Jag har iaf fått mig några vänner faktiskt. Alkisarna i huddinge och tumba verkar gilla mig, alla stannar och snackar lite :) igår fick jag veta att man kan köpa skivade bananer på liseberg och idag fick jag höra att någon hockeyspelare satt någonstans och skrev autografer!
Man får sån där info som ingen annan bryr sig om att berätta, jag tycker det är asbra!

Kvällen består av att läsa i min engelska bok "A long way down" av Nick Hornby.
Den är faktiskt ganska bra. Heh. Men det är inte kul att läsa när man måste. Förstör hela boken.
Fast den e bra ändå...fett tur :))))

Såååå....té + läsa bok + musik = min kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0