Mys med barndomsvänner<3

Ikväll blir det mys med mina gamla vänner Mickis och Sara :D
Godis och film, kan det bli bättre?! :D
Kompisar sen sexårs, bästisar i högstadiet, ojojoj vad vi har skrattat alltså! Tror ingen kan slå våran humor, vi var dom som skrattade hela tiden överallt som mest hela högstadiet, hihi.
Bjussar på lite gamla pics råå.
Jag är galet modig som vågar men vaaaarsågoda, tillåtet att skratta!


Jag och Sara


Carro, Mickis och jag


Sara och jag


Becki jag och Mickis


Mickis, Sara, Carro och Becki


Karin, Carro och Mickis
Muggtorn var våran grej, haha. Rekordet var typ 8-9 muggar eller nått, hih


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Carro, Sara och Mickis

(OBS! ALLA BILDER ÄR FRÅN TYP 2007!)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahahha intee okej asså Johanna!

mysig kväll iaf <3

2010-11-06 @ 03:21:06
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0