Min katt

Jag ska berätta för er om min katt.
Han är orange. Eller röd som färgen också heter.
Han är knäpp. Men söt.
Han är gosig. Men hårar jättemkt.
Han kurrar jättehögt. Det är skönt att höra när man ska sova.
Han har ett eget album med bara egobilder på sig själv på min data.
Han är ungefär 6 år, 2 månader och 15 dagar idag.
Han är tjock.
Och stor. Han väger mkt.
Han är alltså lite som jag (knäpp, söt, gosig, hårar, skön att lyssna på när man ska sova, tjock och stor och tung)
Han heter Leo.

en gång var han bebis, då såg han ut såhär:
 

(det är jag som ligger där uppe i min coola tshirt/långärmade tröja, då var jag elva)


sen blev han större:




sen blev han störst:

(juste han är busig också, som jag)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0