Mandarinapelsinklementin

Idag har jag fryst hela dagen.
Först när jag vaknade NEJ JUSTE SHITVETNI!??????????!?!?!?!?!!?
Aherregudans asså.
Jag vaknade imorse vid 4 av att jag drömt VÄRLDENS läskigaste dröm. Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt 17åriga liv. Det här tar alla pris som finns i räddhet.
Jag vaknade helt svettig och va tvungen att tända lampan och leta upp min nalle som ramlat ner på golvet, sen gömde jag mig under täcket och ba dog.
Jag va så himla rädd.
Sen somnade jag och sen vaknade jag igen av att mamma kom in och släckte min lampa :(
Sen frös jag konstant hela dagen ända tills nu ikväll när jag tog ett aslångt varmt bad med tända ljus och mysiga tidningar.
Japp.
Sen frös jag när jag kom upp ut badet.
Nu har jag min pippi-tröja så nu e jag varm.
Och jag blev lite varm när jag fick träffa min lilla pojkipojke i skolan :)))

Nu blir de te och SATC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och mandarin också.
erråerråååeåårårårå

gissa vem som börjar halv 1 imorn förresten, inte är det jag iaf.
SKOJAAAAA!
Lätt att det är coola bästa underbara jag som börjar fucking halv eeeettt!
Slutar halv två
VAH?!?!?
Ah så ereeeeee såååaaatteeee ;);););)
 byebye blåbärspaj fan :D


 
och vi får inte glömma:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0