Hemmaspa á la Johanna

Ikväll blir det att bara ta hand om mig själv, bli fin och fräsch och härligt mysig nu såhär efter lovet till skolan börjar igen. Kan va skönt. Och sen krypa ner i en nybäddad säng och ba gosa sönder så jag tyvärr inte kan gå till skolan imorn iaf. Heh. 

Såhär ser min kväll ut dåå:

* Peela hela kroppen
* Skrubba fötterna
* Raka benen
* Hårinpacka håret (hur ska man annars säga det?)
* Måla naglarna
* Dricka blåbär/vanilj-te (för de e så sjuuuukt stört gott!!!!)



Och sen ba krypa ner i min nybäddade säng och ba gooosa sönder! Och men opps då kan jag inte gå till skolan imorn och det var ju jättesynd. Verkligen. Speciellt eftersom jag ska till tandläkaren och visa att jag varit duktig och sovit med min nattskena och sådär (vilket jag inte har). Så han kommer säga att jag måste ha tandställning igen i två år och tre månader och då kommer jag ta livet av mig så kommer hela min spakväll vara i onödan.
Happ....så var det med det....
ELLERRRR????
Eller så säger han (eller hon kanske tillome, tandis alltså) att jag varit asbra och ska få massa nya grejjer bara för jag varit så duktig, så kommer han ge mig en tandblekning och jag kommer leva lycklig i all evighet!
YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0