häxan surtant tillbaka igen

Vaknade upp med typ nackspärr eller nått, kunde typ inte röra mig, gjocrde ont hela vägen ner från nacken till ryggen. Fick för mig att jag skulle bli förlamad och grät för att jag var rädd och det gjorde ont. Jätteont.
Hade nog ändå bara sovit konstigt, heh.
Känns lite bättre nu.
Skulle kört laserdome med folk, men eftersom jag inte kunde röra mig blev det att ligga hemma i soffan och dö framför greys.

Blir så jävla trött på folk som tror att dom kan bete sig hur som helst, säga vad som helst och skriva vad som helst. Nej fan jag ska inte skriva mer för jag e så jävla arg och besviken nu på allt och alla så det ingenting blir bättre av det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0