Grattis pappa!

Gokväll!
Vänta är de inte idad efterlyst är?
Måste kolla det.
Har iaf varit i skolan lite granna idag med, hihi.
Började kvart i ett och slutade kvart i fyra, inte helt fel!
Sen åkte jag till stora stan och hämtade ut mina stövlar som varit på lagning och sen åkte jag tillbaka till huddinge och käkade middag ute med familjen eftersom min världsbästa pappa fyller år idag!
Så grattisgrattisgrattisgrattis till han!<3
Jag har precis skrivit en sak till idrotten och ska typ läsa lite engelskabok.
Asså...vi har inte så mkt plugg som det låter som, det är bara jag som har så lite liv att jag hellre sitter och pluggar än har tråkigt. Heh. Ah. Men ni vet ju att jag är mobbad.
sååå...HERRÅ!


Italien2004 Jag, pappa och min bror
Jag va ganska mörkhårig på den tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0